Naše dni počas prázdnin alebo inak Pommmóóóc :))))

16.07.2013 13:26

Prázdniny boli náročne, byť 14 hodín s 2 deťmi z toho jedným postihnutým, no nebolo to med lízať. Malo to jednu výhodu a to zvýšenie platu počas prázdnin. Bežný deň vyzeral asi takto: O 7 som vyzliekla malého z pyžama a počkala kým ho osprchujú. Tak ho obliekla, dala mu jeho lieky a zapla mu jedlo. Keď malý zaspal tak som si aspoň na hodinu ľahla aj ja, ak nie tak som upratovala dom a popri tom chodila malého odsávať ( asi každých 10 minút). Mala sa budila okolo 9 niekedy skôr, zo začiatku prázdnin som ju hneď potom ako vyliezla z postele vtiahla do sprchy a až tak sa šlo k raňajkám. No neskôr sme sa prve spolu naraňajkovali a a tak sa šlo do sprchy. Po sprche som upratovala dom, ak som ho teda neupratala  pred tým ako mala vstala. Mabone v tom čase pozerala televíziu. Počas dňa som sa snažila pre malú vymýšľať rôzne aktivity no na všetkom sa jej niečo nezdalo, takže boli dni ktoré sme presedeli pred televíziou. Občas som decka vytiahla do záhrady aj ked to chcelo trochu námahy, keďže už len dostať malého tam s vozíkom bol trochu problém. Celé dni sa točili okolo varenia a prania. Mal v tomto čase navyše chytila blbý zvyk, a to že sa ma celý čas držala okolo pásu, čo ma strašne vytáčalo. Našťastie ju to po pár týždňoch prešlo. Po tomto zážitku už viem, že nabližšie budem cez prázdniny strážiť už len deti, ktoré sama porodím.