Prvý týždeň sama

05.05.2013 13:01

Prvý  týždeň bol zaujímavý, čo sa týka bežných čiností na tie som už bola zvyknutá, keďže mesiac sme robili s Henrietou spolu. Tento týždeň som však bola prvý krát pre Maboneh sama v škole a ona sa tvárila, že ma nepozná. Vznikla z toho celkom vtipná situácia, ktorú ukončil telefonát školkej pracovníčky Davidovi. Ten jej potvrdil, že malú nechcem uniesť, ale naozaj som jej aupair. Počas tohto týždňa si Debbie všimla, že malému sa neprirodzene ohýba palec na ruke a usúdila z toho, že je určite zlomený. Nemal to opuchnuté ani neplakal, takže ja si to nemyslím, ale keďže s ním nešli na rentgén tak už asi ani ona. David navyše zhodnotil, že v poslednom čase sa malému čudne ohýbajú všetky prsty na rukách, takže to asi súvisi s jeho rastom. Tiež sa mi počas tohto týždňa podarilo Debbie stratiť platobnú kartu. Pamätám si, že som ju mala v ruke keď som vystupovala z Taxíka a priniesla ju domov s tým, že som ju položila na gauč. Od vtedy ju nikto nevidel :))) nakoniec sme zhodnotili, že sme ju asi vyhodili do koša. No ja stále verím, že sa ešte nájde. V sobotu som robila na nejaké 4 hodinky babysitting s Tomipem. Zo začiatku to bolo v pohode maý pozeral telku tak zaspal. Keď sa zobudil, začal dosť kašľať a dusiť sa. Spočiatku som sa ho snažila odsávať, ale keď nepomáhalo, tak som ho vzala na ruky a posadila ho. Celkom bol zlatý, hodil na mňa prekvapený pohľad, keďže ja ho na ruky nebriem. Po chvíľke mu hlieny poodtekali a ja som ho uložila späť na gauč. A zas bola pohoda :))) V nedeľu som mala celý deň free day tak som relaxovala a relaxovala a relaxovala :)

Diskusná téma: Prvý týždeň sama

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok