Skype s rodinkou Sesaey

07.03.2013 13:51

Konečne vytúžený skype. Od prvej chvíle keď som zbadala Debbie (HM) s tým jej úmevom som si povedala: Tam chcem ísť. Obavy z toho, že mi nebudú rozumieť nakoniec padli pri prvej vete ich terajšej aupair. Ahoj Lenka. Ja som Henrieta a robím aupair v tejto rodine už 12 mesiacov. Ale pokecali sme aj v angličtine. Bolo mi povedané, že rozprávam lepšie ako Henrieta, keď tam prišla. Takže hneď dobrá správa na začiatok - veľmi som sa tomu potešila.  Malá sa volá Maboneh a o mesiac ma 6 rokov, malý je Tomipe a má 7 rokov. Hlavne sme sa bavili o starostlivosti o Tomipeho. Zatiaľ to vyzerá, že sympatie sú na oboch stranách. Trochu mam obavy ako budem zvládať malého, ale ako sa hovorí: " Čo ťa nezabije, to ťa posilní". Takže som sa rozhodla túto rodinku akceptovať. Mám síce týždeň na rozmyslenie, ale už hodinku po skype viem, že tam chcem ísť.

Diskusná téma: Skype s rodinkou Sesaey

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok