Výlet do Southendu

15.04.2013 11:29

V posledný voľný deň sme sa s Henrietou rozhodli vyraziť niekam vonku. Prostredníctvom facebooku som sa spojila s Bárou a Verčou, ktoré sú tu neďaleko a vyrazili sme k moru. Cesta celkom v pohode len keby to počasie bolo o niečo lepšie. Sounthend je pekne mestečko na mieste, kde sa Temža vlieva do oceánu. Po príchode sme sa vybrali k pobrežiu a na drevené mólo. Všetko by bolo fajn, keby :) keby počasie bolo lepšie. Celý čas fúkal studený vietor a celkovo bola zima. Po chvíli sme sa rozdelili na dve skupinky, keďže ja a Henrieta sme chceli do tepla a dievčatá sa chceli ešte prejsť po pobreží. Takže ja s Henrietou sme vyrazili do shopping centra a zostali sme tam asi tri hodinky. Paradox je, že som vôbec nemala náladu na nakupovanie a tak jediné čo som kúpla boli slnečné okuliare - ktoré sa v daný deň nedali využiť. Po nákupoch sme zašli na kávu a tak sme sa prešli po meste a občas sme zavítali aj do nejakého obchodu. Počasie sa však zhoršovalo a tak sme zašli do pubu. Ja som si dala čaj a Henrieta pivo, keď nám zavolali dievčatá, že sa vracajú späť do Grays. Takže po chvíľke sme sa aj my rozhodli pre návrat a predčasné ukončenie nášho výletu.