Busy days :)))

07.05.2013 15:32

V sobotu som mala voľný deň a aj to tak zo začiatku vyzeralo. Vstala som okolo 10 urobila si raňajky a asi hodinku pozerala videa na youtube. Potom som sa obliekla a vyrazila trošku vonku. Bola som sa prejsť len tu v okolí, keďže sa snažím trošku šetriť. Po roku totiž chcem vyraziť do Kanady takže potrebujem odložiť tak 2500 eur. Keď som sa vrátila Debbie sa ma opýtala či večer zostanem doma s deťmi, že chcú ísť do divadla. Keďže som nemala nič na pláne vôbec mi to nevadilo. Večer som Maboneh uložila do postele, Tomipe spal ako každý deň pred telkou. Zaujímavé to začalo byť o 11 večer keď sa malý zobudil. Už pri prvom pohľade bolo na ňom vidieť, že sa už vyspal a viac spať nebude :)) Neviem prečo, ale zobudil sa vo veľmi dobrej nálade a tak sa celý čas od 11 večer do 4 ráno kým prišli rodičia celý čas smial. Samozrejme sa tým aj viac zahlieňoval, takže som ho každých 15 minút odsávala. Keď ráno došli rodičia, zhodnotili, že toto urobil aj noc predtým. Bola som úplne zničená, celú noc som nespala tak som vo dverách zašomrala Good night :) a odišla sa hodiť  do svojej postele. O tri hodinky bol v dome poriadny hluk, keďže dorazila stará mama a ta nevie rozprávať potichu, takže som sa nevyspala - vlastne nikto sa nevyspal. Našťastie sa zdržala len do obedu, takže sme to všetci potom dospávali. Nasledujúci deň bol štátny sviatok. Musím sa priznať, že nemám rada ak su doma celý deň aj rodičia a ja robím. Keď sú len decká je to pohoda, ale keď sú aj rodičia citím sa podstatne viac vyťažená. Ešte, že to bol len jeden deň. Po obede sme vyrazili na piknik, takže som musela pobaliť veci pre malého ( ja si toľko veci neberiem na týždňovu dovolenku k moru ako on potrebuje na 3 hodinovy piknik). Toto je napríklad jedna z vecí, ktoré by som ja nerobila keby som bola s deťmi sama doma, ale zároveň chápem, že rodičia chcú ísť s deťm občas aj vonku. Ak mám pravdu povedať ten piknik som si neužila, celý čas som behala za Maboneh po parku, ale aspoň sme boli na čerstvom vzduchu :) a ja som konečne prevetrala svoj nový svetrík :).

Pripájam fotku urobenú tesne pred odchodom na piknik :)

Diskusná téma: Busy days :)))

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok