Plný dom ľudí :)))

28.04.2013 12:42

Posledný týždeň s Henrietou sem došiel jej priateľ Tomáš a zároveň do rodinky zavítal aj dedko s babkou. Takže bolo zasa veselo, hlavne kôli tomu, že sme nemali kde spať. Nakoniec to skončilo tak, že Tomáš s Henrietou spali v jednej posteli, ja na gauči, dedko v posteli Maboneh, babka na zemi a Mabone v posteli s rodičmi. Samozrejme bol zas všade neporiadok, keďže tu bolo plno ľudí. Aspoň, že Tomáš varil večere, tak sme sa vždy dobre najedli :))) V tomto období ma však už dosť štvalo to, že nemám vlastnú izbu a už som sa tešila keď Henrieta odíde a ja sa presťahujem do mojej izbičky. Henrieta v piatok odchádzala okolo obedu a ráno ešte vychystala decká do školy, takže som si mohla trošku pospať. Aj keď to vyzeralo asi tak, že do 5 rána som spala na gauči, tak došiel dedko do obývačky s tým, že ide písať na počítači a možem si ľahnúť v Maboninej izbe. Hore som spala ďalšie 2 hodiny, keď vstala malá a po sprche sa prišla do izby obliecť a vychystať do školy, potom odišla :))) Ale asi po 40 min. prišiel David a hľadal nejaké topánky pod jej posteľou, takže som sa musela znovu postaviť. Tak som spala ešte asi hodinu. Popri raňajkách som sa ešte rozprávala s Henrietou, ktorá si ešte dobaľovala veci. Okolo 12 na obed Henrieta a Tomáš odišli a ja som sa mohla konečne presťahovať. Bolo to síce na rýchlo, keďže som ešte aj trochu upratovala a o 3 mal prísť malý zo školy, ale aj tak som bola celá šťastná, že mám svoje súkromie. V piatok odišli aj dedko s babkou, takže zostalo len trvalé osadenstvo domu :)))

Diskusná téma: Plný dom ľudí :)))

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Diskusná téma: Plný dom ľudí :)))

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok