Dovolenka v Newque

22.08.2013 13:28

Tento rok sa rodina vybrala na dovolenku do anglicka. Dodnes ( článok píšem v januári) mám pocit, že sme nešli za hranice kôli tomu, lebo to nechceli platiť aj mne. Ale to je len môj pocit. No na druhej strane nemôžem povedať, že to bola škaredá dovolenka. Ubytovaný sme boli v maličkej dedinke blízko Newque v typickom anglickom domčeku, ktorý bol veľmi vkusne a pohodlne zrekonštruovaný. No a odtiaľ sme vyrážali na výlety po okolí. Boli sme teda v zoo, v nejakom detskom svete, na kúpalisku na rôznych plážach kde sme grilovali, na každý deň bol iný program. Bolo to celkom fajn až na to že som s malou spala v jednej posteli a v tomto období ma chcela len pusinkovať a objímať. To je síce krásne, ale keď to niekto robí pár týždňou bez prestávky ešte aj v noci, tak by Vás tiež šlo rozstreliť. Po pár dňoch sa mi však malú podarilo presvedčiť, že v noci to robiť nemôže, pretože ja potom nemôžem spať. Takže to bol úspech. Inak najkrajšie miesto, kde sme boli bola pláž v Newque. Ak budem môcť určite sa tam ešte vrátim.