Hodiny tanca pre malú

17.07.2013 13:28

Potom, ako malej začali prázdniny som každodenne počúvala ako sa nudí a chce mať nejakú srandu. No zakaždým, keď som pre ňu niečo vymyslela to robiť nechcela. Nakoniec som zistila, že chce hrať počtačové hry. Tie ma však dovolené len na hodinu denne. Východiskom boli hodiny tanca. Pôvodne som si myslela, že to bude pre mňa lepšie, no opak bol pravdou, keďže okrem starostlivosti o 2 deti a cleaningu celého domu som musela každý deň malú odviesť do denného centra taxíkom a tak pre ňu o 4 hodiny bežať späť. Okrem toho sa k nám na  2 týždne nasťahoval rodinný známi, ktorý v čase keď som ja odvážala, privážala malú strážil Tomiho. Na tom by nebolo nič strašného, keby on nepracoval z našej obývačky cez skype. No a to bol problém keďže gauč v obývačke je jediným miestom kde Tomi cez deň môže byť. Teda mohol zostať aj nejaký čas vo vozíku, ale to nebolo riešenie, keďže jediné miesto kde sa v dome dá s vozíkom pohybovať je obývačka. Malý navyše potrebuje pravidelne  odsávať hlieny no a odsávacia mašina je dosť hlučná, čo dosť vadilo tomu známemu pri práci. Takže zakaždým keď som malého šla odsať som sa musela opýtať, či môžem. Taktiež se nemohli pozerať televíziu, čo hlavne pre malého bolo utrpením. Výsledkom bolo, že som bola nervózna ako nikdy pred tým a dosť som po malej kričala. Ešte teraz mám bolesti brucha, keď si na tie 2 týždne spomeniem.