Letenka, poistenie a ostatné formality

23.03.2013 14:05

Už je to isté 27.03.2013 odlietam smer Londýn - Stansted, dúfam, že sa nestratím. Sama som lietadlom ešte neletela a keďže pre mňa nemôžu prísť na letisko musím sa autobusom dostať na Stratford, z čoho mám najväčšie obavy. Tiež som sa bola odhlásiť z úradu práce, čím vylepšujem čísla nezamestnaných na Slovensku :))) a samozrejme som navštívila moju kamarátku Mariannu, ktorá a stará o moje poistenia, sporenia atď.  A to najdôležitejšie - bola som nakupovať darčeky pre rodinu. Priznám sa najprv som chcela kúpiť niečo Slovenské, ale potom ma to prešlo - teda aspoň pre deti. Tým, že malý je len ležaci a nerozpráva bolo veľmi ťažké mu niečo kúpiť. Nakoniec som našla plyšové hračky, ktoré sa dajú meniť na vankúšik. Takže som zobrala hneď dve - rovno aj pre malú. Rodičom som kúpila knihu o Slovensku v angličtine. Je podstatne tenšia, ako som pôvodne plánovala, ale keď som videla tie ceny ...  Skoro ma tam, v tom kníhkupectve kleplo o zem.