Odvoz Tomiho do školy

10.05.2013 15:34

Tomipe chodieva do školy autobusom pre deti so špeciálnymi potrebami a každý deň ho sprevádza osobná asistentka. Tomi ma konkrétne ma dve Trinu a Karen a tie sa každý deň striedajú. Štvrtok a piatok však Trina mala dovolenku bola mimo UK a Karen tiež nemohla prísť. Trina za seba zohnala náhradu Nikol - tá sa však mohla o Tomipeho starať od 9 do 3 h.. Takže rodičia rozhodli, že od 8 do 9 a následne od 3 do pol 4 pôjdem do školy s malým ja. Celkom som sa na to tešila, keďže Henrieta mi hovorila, že ona tým autobusom nikdy nešla. Štvrtok ráno som teda s malým vyrazila aj s Tomim k autobusu. Ujo šofér a teta, ktorá mu pomáha s naložením detí do autobusu o mne vedeli, takže sme nasadli a pobrali sa pre ďalšie dieťa. Inak my sme boli prvý v autobuse v ten deň. Tomipe na mňa celý čas pozeral, že čo tam robím a kde ma Trinu, alebo Karen, ale zároveň vyzeral šťastný. V autobuse som sa zoznámila s Tomiho girlfriend - Lizzie. Celý čas v autobuse sa Tomi snažil chytiť jej vlasy a ona sa vkuse naťahovala po jeho trubici v krku. :))) Po príchode do školy, však zavládol chaos, v škole o mne totiž nikto nič nevedel. Napriek tomu boli všetci ku mne veľmi milý a všetky záležitosti riešili mimo mňa. Tak som tam s malým zostala asi 10 minút kým došla Nikol a vybrala som sa domov. Najväčší šok na mňa čakal po príchode Taxíka, po tom ako som sadla do auta sa ma šofér opýtal či mám peniaze. Nechápavo som sa naň pozrela a odpovedala: Áno mám. A on mi na to: Tak ukáž! Po tom ako som došla domov som to hneď všetko vyrozprávala Debbie, ktorá v tom čase nepracovala, pretože do nového zamestnania nastupovala až nasledujúci pondelok. Tá hneď dvihla telefón a zavolala do taxi služby a urobila tam teda poradny vietor. Až som ľutovala tu osôbku na druhej strane. Po obede som šla znovu do školy a znovu taxíkom a modlila som sa aby neposlali toho šoféra z rána :) Našťastie došiel iný, veľmi príjemný pán. V škole som vyzdvihla Tomiho, nasadla do autobusu a užívala si cestu domov. Nasledujúci deň som zistila, že už neidem autobusom, ale že ma aj s malým do školy odvezie David. Tak sme opäť všetko naložili do auta, cestou vyložili Maboneh v škole a pobrali sa k Bacon hill academy - Tomiho škole. V škole na mňa však čakal obrovský šok. Väčší asi zažila riaditeľka školy, keďže keď ma zbadala neverila vlastným očiam. Podľa jej prvých slov mi bolo jasné, že tento deň mali s malým prísť do školy rodičia a ona ich čakala. Nechcite vedieť čo nasledovalo. Napíšem len to, že o hodinu som zo školy odchádzala s Debie aj s Davidom a tý boli taký rozrušený, že keď za nimy nebežím na parkovisku, tak ma tam zabudnú. Po obede už pre malého boli rodičia...

 

Diskusná téma: Odvoz Tomiho do školy

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok