Tomi - môj malý boyfriend

15.06.2013 13:24

Tom, Tom, Tomipe moja veľká - malá láska. Keď som sem v marci prišla prvé dni som na ňho zazerala a premýšľala: " Čo ja s tebou budem robiť." Po niekoľkých mesiacoch musím podoktnúť, že s malým aj napriek jeho postihnutiam je podstatne menej práce, ako s jeho sestrou. Napriek tomu, že nechodí, nerozpráva, príma potravu len trubičkou rovno do bruška a dýcha trubicou v krku je to môj miláčik. Tými veľkými tmavými očami plnými života si ma úplne získal a ja už teraz premýšľam, ako budem bez neho žiť :))) Vzhľadom k tomu, že spolu trávime veľa času ma jeho mamina označila za jeho girlfriend a už mi to zostalo. Pravda je, že s malým to už fakt viem, mnohokrát pozriem na ňho a viem čo ho trápi, nemusím ani veľa skúmať. 

Najobľubejšia hračka: ak nerátam moje vlasy tak je to plyšová žirafa ktorej na chrbte svietia farebné svetielka

Najobľubejšie jedlo: Nutrilon mlieko - ( má ho tak rád že ho jedáva na raňajky, obed aj večeru :))). )

Najobľubenejšie slovo: ahhhhh - v preklade to znamená: Kde si toľko už som dlho sám, chcem sa hrať