Užívame si týždeň prázdnin

30.05.2013 14:36

Tento týždeň majú deti prázdniny. Najviac som sa bála toho ako dostanem každý deň malého z jeho postele do kresla. Keďže ma odhadom 25 - 27 kg nie je sranda ho dvíhať, hlavne keď ja mám 49 kg. Nakoniec som si našla spôsob :))) Posadila som si ho na okraj postele, tak aby som si ho mohla dobre chytiť a potom to už bola hračka ho ten kúsok preniesť do stoličky. Na prízemie som si ho zviezla víťahom, takže to je pohoda. Tento týždeň nám na ulici menili plynové potrubia. Malý celé hodiny sedel pred oknom a snažil sa rozprávať s ľudmi vonku. Občas to bolo dosť komické, keďže Tomi vlastne nerozpráva len vydáva zvuky ako asi 6 mesačné bábätko.  Najviac sa však rozhovoril, keď zbadal suseda ako ide vonku na bicykli. Chvíľami som mala pocit, že keď nie je k tej stoličke pripútaný tak sa postaví a rozbehne sa za ním. S Maboneh som tento týždeň piekla palacinky. Samozrejme mi chcela vo všetkom pomáhať :) Dopadlo to tak, že cesto bolo všade. Tak som vzala papierovu utierku a aspoň panvicu som stale poutierala. Maboneh bola však dosť akčná a posunula mi tu utierku bližšie k sporáku. Ta sa samozrejme hneď vznietila. Malá, keď to zbadala, začala kričať, že horíííí a skôr ako som stihla utierku uhasiť v umývadle vybehla z vreskotom vonku na ulicu. Keď som za ňou dobehla práve presviedčala suseda nech volá hasičov. Tiež som tento týždeň malej sľúbila, že jej upletiem prikrívku pre jej bábiku. Takže som usilovne plietla a malá veselo pobehovala okolo mňa. Nakoniec, keď som jej tu vysnívanú prikrívku dokončila odniesla ju do krabce s hračkami a viac si naň nespomenula :) V piatok som dostala týždennú výplatu a štedrý bonus k tomu :) takže v sobotu sa ide nakupovať s Domčou a Verčou. Snáď to neminiem celé :)))

Diskusná téma: Užívame si týždeň prázdnin

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok