Výlet do Brightonu

13.06.2013 15:08

Týždeň po mojich narodeninách som z dievčatami tu z Grays vyrazila do Brightonu. Z Grays sme vyrážali pred 8 h., keďže sme chceli chytiť skorý vlak z Londýna do Brightonu a všetko nám pekne vychádzalo. Do Brightonu sme dorazili niečo pred 12 h. a po chvíli premýšľania ( nevedeli sme ktorým smerom je oceán ) sme sa vybrali smerom k pláži. Cestou sme si nakúpili dobroty, ktoré sme si na pláži vychutnávali. Asi po hodine sme sa rozhodli, že sa ideme pozrieť do mesta. Celý deň sme trávili striedavo na pláži, alebo v meste. Aj s niekoľko mesačným odstupom musím uznať, že to bol veľmi pekný deň a Brighton môžem na výlet len odporúčať. Večer sme sa však nechali pohltiť fotografovaním pri západe slnka a zmeškali sme vlak o 9 h. pm. do Londýna, no a ďalší šiel až o 10 h., čo už bolo dosť neskoro. Nič iné nám teda nezostávalo len čakať, domácim som teda zaslala sms kde som oznámila, že prídem neskoro a čakala som na neskorý vlak. Do Londýna sme došli o 11 h. a rýchle sme sa snažili dostať na Fenchard street odkiaľ nám 11:20 šiel posledný vlak do Grays. Do vlaku sme nasadli o 11:19 h. a to sme celú cestu medzi stanicami bežali. No bola to tesnotka :))). Do Grays som dorazila 12:20 h. a ani napriek tomu, že odvaha mi nechýba som si netrúfala ísť 35 minút peši mestom, parkom a uličkami s rodinnými domčekmi, takže som si vzala Taxi. Pri príchode domov ma Debbie čakala s tým, že som dostala riadneho zdrba, prečo som si vypla mobil. Nevypla. Len sa vybil :((( Nakoniec sme si to vysvetlili a bolo dobre, aspoň viem, že sa aj tak ďalekom svete niekto o mňa bojí :)))

 

 

- výlet 

- zdrb za neskorý príchod 

Novinky

15.01.2014 15:38
20.12.2013 15:36
27.11.2013 15:41
13.11.2013 14:00
Pre mojú malú žabu :))) vlastnoručne vyrobený rámček na obľúbenú fotku :)))
24.10.2013 13:53
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>