Žúrujem v Hiltone

15.09.2013 13:35

Tento týždeň oslávila moja hm narodeniny. Už dlhšiu dobu tu boli reči ako ich pôjde niekde osláviť, ale veľmi som na to nereagovala, až kým sa ma v piatok večer neopýtala, či chcem ísť s nimy a k deťom príde babička. Samozrejme som povedala, že idem no v tej chvíli ma napadlo veď ja tu na párty nič nemám. Takže nasledujúce ráno som vybehla z domu ako vrtuľa do najbližšieho obchodného centra. Samozrejme som minula nekresťanské peniaze. A ja som tu fakt nič nemala potrebovala som šaty, kabátik, topánky, kabelku a to nerátam blbosti ako sú pančucháče atď. Proste je ťažké byť ženou a nemať na blízku svoj šatník zo Slovenska :))) Keď som konečne došla domov, úplne zničená som si urobila kávu a na hodinku si sadla, keď za mnou HM pribehla, že prečo sa nechytám, vraj o 40 minút odchádzame. Takže to bola rýchlovka, ale zvládla som to. V celom Londýne však boli obrovské zápchy a v čase ked Hm v reštaurácii v Kensinghtone čakalo plno ľudí, my sme boli vo východnom Londýne. Nakoniec sme však dorazili a ja som sa konečne najedla. V ten deň som mala len toast na raňajky, viac som nestihla, takže ta reštika bola pre mňa niečo úžasné. Po večery HM zahlásila, že ideme tancovať do Hiltonu. Až mi tam bolo trápne ísť s kabelkou z Primarku. Po príchode do Hiltonu HD zaplatil za mna, seba a HM vstupné - už si presne nepätám sumu, ale bolo to niečo okolo 300 libier a šli sme sa baviť. Poviem Vám bolo to zaujímave, napríklad bodygardi sa ku mne správali veľmi milo, zatiaľ čo k Hp boli odmeraný. Neskôr mi Hd povedal, že je to preto, lebo ja som biela a oni čierny. V Hiltone sme boli do 3 hodiny rána, tak sa zábava skončila a šlo sa spať

Fotka s oslávenkyňou :))))